RSS

23.02.2009

Rüya

Cumartesiyi Pazara bağlayan gece rüyamda bana ait olmayan bir bahçeden, taze Bakla, Fasülye, Patlıcan ve Biber çaldım, iş arkadaşımla beraber. Sonrada olay yerinden kaçtık.

Sabah uyandığımda rüyamı eşime anlattım. Kalktıktan sonra eşim oturma odasını havalandırmak için pencereleri açmak isteyince, bir de ne görelim, densizin biri gece camlara Yumurta atmış ve bu yumurtalar sabaha kadar pencerede kurumuşlar.

Eşimin bu olanlara yorumu ise: „Çaldığın sebzelerin cezası çabuk gelmiş, çek bakalım şimdi cezanı!“ oldu.

Eh biz de Pazar sabahını Pencere silmekle geçirdik tabiiki. Kendisi, bunun ne kadar da benim cezam olduğunu düşünsede, bana gene de yardım etti silerken pencereleri;-))

9 Kişi ses vermiş:

sufi dedi ki...

Cadıcım
Gerçekten cezan çarçabuk kesilmiş.Güldürdün beni teşekkürler sevgiler canım.

Belgin dedi ki...

Sorma Canim cezamin bu kadar cabuk kesilmesine ben de sastim kaldim:-))
Sevgiler

İLKAY dedi ki...

Mevsimi olmayan sebzeleri rüyada görmek ufak asıkıntılara delaletmiş. Bence uyanmadan gece olanlar malum olmuş sana. Ayy yumurta yahuu kokusu bile kötü.

Belgin dedi ki...

Hosgeldin Ilkay, sorma yumurtalar bir de kurumus, cikarana kadar canim cikti;-))
Cezami cektim yani;-))
Sevgiler

tutsak dedi ki...

Sevgili Belgin
Şayet istediğin ziyaretçi trafiği ise
http://feedjit.com/join/ bu adrese git(bu arada başka bir pencerede profilin açık olsun)
You can also Choose a FREE widget based on your Blog Host bu bvaşlık altındaki
Get a JS Widget! buraya tıkla açılan pencerede en soldakinin

Add to your Blogger Blog bu bölümüne tıkla
yukarıda bloğunun ismi görünecek alttaki widget ekle butonuna bastığında bloğundaki yerini alacaktır ayarlardan istediğin yere yerleştirebilirsin
sevgiler

tutsak dedi ki...

kumanda paneli
ayarlar
gaDGET EKLE
blog listesi
başlığa isterdiğin ismi yazıyorsun
kutulardan hangisini istiyorsan işaretliyorsun ve ekle butonuna basıp takip ettiğin blogların linkini sırasıyla yapıştırıyorsun
ayarlardan kaydet demezsen hepsi silinir DİKKAT

tutsak dedi ki...

yorum silmek içinde tarihlerin yanında çöp bidonu şeklinde bir resim var oraya tıklıyorsun ve gerçekten sileyim mi, eminmisin, son kararınmı sorularına evet cevabını verirsen siliniyor:)))

tutsak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tutsak dedi ki...

Teşekkürler sevgili Belgin kolum çok daha iyi birkaç güne kadar sanırım bandaj kullanmama da gerek kalmıyacak.
Sevgiler

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)