RSS

22.11.2009

Ta ta ta taaaaammmm Sürprizimizi açıklıyoruz!!!


Sıkı durun arkadaşlar, küçük cadımın Öyküleri Kitap olarak çıktıııııı:)


Kitabımızın adı: Ben Kimim?



Yazı Atölyesinin öyküleri dün Kitap olarak çıktı. Ìçlerinde küçük cadımında bulunduğu 24 minik yazar dün, Nisan ayından beri emek çekerek yazdıkları birbirinden güzel Öykülerini Kitap olarak ellerine alma mutluluğuna erdiler. Yüzleri, çok güzel bir iş başarmanın verdiği sevinç ve gururla parlıyordu.

Dün Kitapın tanıtımı için güzel bir organizasyon yapıldı. Tanıtım toplantısından bir kaç kare:)



Yazı Atölyesinin sahibi, yazar Adrianna Hermina Popa. Çocuklara ve Yazmaya olan sevgisi, bu Kitabın çıkma aşamasında önüne çıkan bütün engelleri yenecek kadar çok. Yüzü gibi yüreğide güzel kadın, verdiğin emek, çocuklara tattırdığın mutluluk için sana çok teşekkür ediyoruz. Íyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım.


Güzel kızım, bizler seninle gurur duyuyor, seni çok seviyoruz.






Bu minik yazarlar, çok güzel bir gelecek vadediyorlar bence, onlardan daha çok güzel Öyküler, Kitaplar okuyabileceğimizi sanıyorum. Bazıları şimdiden diğer Kitapları için çalışmaya başladılar bile. Hepsine başarılarının devamını diliyor, başardıkları bu büyük işten dolayı kendilerini bir kez daha kutluyorum. Sizlerle gurur duyuyoruz, umut çiçeklerim:)



Cadımın Öykülerinin bazılarını çevirerek sayfamda yayınlamıştım, merak edenlere Linklerini veriyorum:)


1. Öykü: Renkler

2. Öykü: Dilek

3. Öykü: Gri Dünya 1, Gri Dünya 2


28 Kişi ses vermiş:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Süperrr bir haber bu.Bol satışlar olsun herkes okusun.Başarılarının devamını diliyorum küçük cadıya...

Zeugma dedi ki...

Tüylerim ürperdi Almancasını okurken..

Bu ne kadar güzel bir haber Belginciğim !
Harika gerçekten.. İnanılmaz güzel :)
Çok sevindim...

Küçük cadıyı tüm kalbimle kutlar, onu sevgi dolu o harika satırlarını,öykülerini, dizelerini yazdığı ellerinden ve duygu dolu güzel yüreğinden öperim..

Başarısının artarak devam etmesi dileğiyle, profesyonelliğe adım atmış bu küçük yazarı ve onu dünyaya getiren sevgili annesini tekrar tekrar kutluyor, sevgiler gönderiyorum :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Şöööle başköşeyi yakalama mutluluğu en nihayet elime geçti.
Belgin'im okurken ürperdim, ne büyük mutluluk bir anne baba için. O küçücük cadım daha neler neler yapacak, bu küçücük beden öyküleriyle büyürken gelecek güzel günleri yakalama imkanını daha rahat bulacak.
Öperim onun güzel yanaklarından, gözlerinden, parmaklarından.
Yüreği güzel can kardeşimin yüreği güzel kuzusuna bir ömür boyu öyküleri kadar güzel yaşam dilerim.

umursamaz dedi ki...

inanılmazzz :) hakikaten cokcok heyecan verici.. bir amaca ulasılma süreci bukadar güzel olur ve bukadar özverili olur.. hayırlı ugurlu olsun :)
sevgilerimle..

nilüfer dedi ki...

sevgiden yaratılanın, sadece sevgiyi yaratabileceğini en güzel çocuklar kanıtlıyor, ne mutlu onlarla beraber bu yaratımda yüreği olanlara, harikaaa:)

öykü dedi ki...

Ne mutlu
gurur duydum ben de onunla
ve sevgılı annesı bunda senın payında cok yuksek
yolu acık olsun ..
o daha pek cok basarılara ımza atacak kuskusuz
cok opuyorum sevgılı kardesımı.

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Büyük bir mutluluktur eminim.
Tebrik ederim sizi ve kızınızı...
Sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ne güzel bir mutluluk.
Tebrik ederim.

sünter dedi ki...

Belginimmm,
satiliyormu peki?
Yakinda almanyaya gidicem. Kitapcilardan bulabilirmiyim?

Kücük cadimizi burdan kocamaaan bir öpücükle kutluyorum.

Senin de gururunu hissedebiliyorum.

Bir Türk kizi almanca kitap yaziyor.
Harika ötesi bir sey bu:))))

beenmaya dedi ki...

bir kez daha önce küçük cadıyı sonra da onu yetiştirip bugünlere getiren büyük cadıyı öpüyor ve kutluyorum :))

sufi dedi ki...

Cadılar kampında neler oluyormuş da benim haberim olmuyormuş!Boşuna koymamışsın bloguna bu adı sihirli sözcükler üretiyorsunuz topluca.O küçük parmakları o koca yüreği öpsün melekler diyorum ve tüm aileni kutluyorum canım.BEN KİMİM?Ne güzel bir soru.Bahtı açık olsun kitabımızın her ülkede liste başı olsun sevgilerimle canlarım.

Belgin dedi ki...

Sevgili Icimden geldigi gibi, cok tesekkürler:))

Sevgiyle kal:)

Belgin dedi ki...

Zeugmam,
Nur Ablam,
Piriltili cadim,
Düsüm,
Öyküm,
Sevgili Kubilay Bey,
Sanslim, hepinize cok cok tesekkür ederim güzel dilekleriniz icin,
sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Süntercim, kitapcilarda satilacak, ama ismarlaman gerekebilir, ISBN-Nr. bildiriyem, onunla ismarlayabilirsin. Güzel sözlerin icin cok tesekkürler. Catladigina degdi di mi:))
Öptüm canimcim:)

Belgin dedi ki...

Mayam,
güzel ablam, cok cok tesekkür ediyor, size SIMSIKI sarilip öpüyorum:))

Sevgiyle, saglikla kalin canlarim:)

Vladimir dedi ki...

Tebrik ederim, çok güzel. Gurur duyuyor olmalısın. Başarılarının devamını diliyorum :)

Belgin dedi ki...

Sevgili Vladimir, duygularimi anlatmaya kelimeler yetersiz geliyor:)) Cok cok tesekkür ediyorum:))
Sevgilerimle

Yazmak Keyiftir dedi ki...

Şanslı Aileyiz FaceBlog Olarak Vesselam !
Sürprizli Kızsın Belgin Kardeş, bir geldin iki oldunuz. Süprizli çutulata Kinder Belgin. Zeugma şanslı orjinalden okumuş. Tabii bendeniz Das Houzen Suyun Terkos durumu olduğu için Türkçesini okudum. Çok etkileyiciydi Gri Dünya. Bazı cümlelere baktım ben bile kurama. bir de bakış hissediş tarafı muhteşemdi. Şanslı çocuklar ve bu yaşlarında kitapları basıldı. Ben de Küçük Prens kıyafetimi giyip Adrianna Abla ya bir hikaye anlatsam, bana da kitap basarmı aceb ?. Kitabın bir önemi yok ufacık bir öpücük yeter.
Her şey bir tarafa;
Bizim ufak yazarı kutluyor kocaman kocaman tebrik ediyorum, başarısının devamı ve yüreğinin hep böyle kalması için.
Bir de esas tebriği hakeden, o çiçeği sevgiyle yetiştiren Belgin Kardeşe yürek dolusu sevgi Ali Abi den..

Belgin dedi ki...

Ali abim, bu güzel sözlerinle beni ve kücük cadimi ne kadar mutlu ettigini sana nasil anlatsam ben:)) Cok cok tesekkür ediyorum:) Sürpriz cikolata Belgin.. cok begendim:)) Büyügünü al, kücügü yaninda hediye kampanyasi gibi bir sey oldu bizimkisi:))
Sevgiyle, saglikla kal abim:)

Zeugma dedi ki...

:)))
Ali Bey ''Her Hauzun Dibi Aynıdır'' diye biliyordum onu ben. Bir şey daha öğrendim sayenizde :D
Gelmişken küçük prensesi ve annesini bir kez daha öpüyorum..
Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

'Gri Dünya'yı okudum. Çok çok güzel yazmış cadıcık, hayal gücüne hayran kaldım. 8 yaşında bunu yazıyorsa ilerde neler neler yazacaktır eminim. Ne kadar gurur duysan azdır. Tebrik ediyorum minik cadımızı ve ona bu zemini hazırlayan koca yürekli seni.

Başarılarının ve şansının bol olmasını diliyorum.

Sevgiler

Belgin dedi ki...

Zeugmam, bizde seni öptük:))

Cinar ablam, cok cok tesekkür ederiz güzel sözlerin icin:9
Kucak dolusu sevgiler:))

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili belgin,
küçük cadıyı tebrik ederim :) Başarıları bol olsun.
Ayrıca onun kadar senide tebrik ederim bir anne için harika bir duygudur bu :)

Belgin dedi ki...

Tabiat Anam, cok cok tesekkürler:) Bir anne olarak ne hissettigimi cok iyi anladigini biliyorum:)

Sevgilerimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Belgin'cim bu çok güzel bir haber.
Cadının bir öyküsünü okumuş ve çok beğenmiştim senin sayfanda, gör bak çok güzel bir yazar olacak o büyüdüğünde biz de teyzeleri olarak gurur duyacağız.
Öpüyorum ,hepinizi kocaman:)

Belgin dedi ki...

Özlemcim, cok cok tesekkürler teyzesi:)) Öptüm seni ve güzel oglunu:))
Sevgiyle kal canim arkadasim:)

guguk kuşu dedi ki...

eeee kimin kızı tabi:)
kutluyorum tatlı kızını

Belgin dedi ki...

Sagol güzel kusum, Allahim sanada göstersin bu günleri:))
Öpüyorum kardesimi:)

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)