RSS

20.08.2009

Ödülcü geldiiiii

Sevgili arkadaşlarım Dolunay ve Ufuk Çizgisi tarafından ödüllendirilmişim, kendilerine çok çok teşekkür ediyorum. Bu ödülün 7 kuralı var.

İşte kurallar:
1-Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3- Ödülün logosunu yayınlayın.
4- 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
6- Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Öykü
Absalom
Sibel
Ebru
Guguk
Efsa
Tijen

Gelelim şimdi bu ödülün en zor kuralına (Yahu ben ilginç biri değilimki, ne yazıcam ben şimdi:)

1.) Simetri hastasıyım, eğri büğrü duran şeylere acaip sinir olurum:) Yolda gördüğüm insanların eteği yamuksa, gömleğinin, bluzunun etiketi dışarı çıkmışsa onları düzeltmemek için kendimi zor tutarım. Misafirliğe gittiğim yerde tozlu ve ya dağınık bir yer varsa, kimseye çaktırmadan silmeye ve ya düzeltmeye çalışırım:) Yaptığım işi yüzde ikiyüz yapmaya çalışırım, herkesten de bunu beklerim (daha çok beklersin sen)

2.) Diyetteysem acıktıkça yemek Bloglarını gezer, oradaki resimlere bakarım (Arizalı olduğumu söylemişmiydim:)

3.) Kitap okurken, kitabın içine öyle bir dalarım ki, önüme gelen 50 tonluk kamyonları ne duyarım, ne de görürüm:)

4.) Doğru bildiklerimden, ölüm pahasına da olsa vazgeçmem.

5.) Kin beslemem, ama yapılan iyiliği de, haksızlığı da asla unutmam.

6.) Yardım etmeyi, şarkı söylemeyi çok severim.

7.) Yavaş ve aptal insanlardan hoşlanmam (nedense hepte beni bulurlar), bir şeyi kırk defa anlatmaktan, söylemek zorunda kalmaktan nefret ederim.

Benim için çok normal olan bu anlattıklarıma ilginç denebilirmi bilemedim ki:)

10 Kişi ses vermiş:

Primarima dedi ki...

Aldıııım ve kocaaaman bir teşekkür ettim:))birde öpdüm:)gidiyorum:)

Adsız dedi ki...

su son madde gulumsettı benı.opuyorum ablacım.

öykü dedi ki...

Belgınccım cok cok tsk edıyorum:)
optum tatlı yanaklarından.

MAVİ UMUT dedi ki...

Ödül yakışmış arkadaşıma.:)Teşekkür ederim.
Ramazan mübarek olsun..hayırlara vesile olsun.:)

dexter_fernando dedi ki...

Başarılar...

Zeugma dedi ki...

Yaratıcı Belginime hayırlı olsun ödülü :)
Acıkınca ben de giriyorum o yemek bloglarına..Aynıyız :(
Sevgilerimle..

Tijen dedi ki...

Uy cadularun cadusi,
Sağolunuz varolunuz. Hak ettik mi bilmiriz. Dileriz etmişizdir. Ödülün sadece 1. şıkkını yerine getirsek olmaz midur?

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Simetrik kardeşim benim.
Oradan tanışıyoruz galiba...

efsa dedi ki...

Teşekkür ederim Ablacım. :)

Belgin dedi ki...

Canlarim, hepinize cok cok tesekkür ediyorum,
hepinizin Ramazani mubarek olsun:))

Kucak dolusu sevgiler hepinize:)

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)