RSS

21.08.2009

Gülelim

Eski iki arkadaş yolda karşılaşmışlar, selam sabahtan sonra başlamışlar ayak üstünde sohbete. Sohbet uzadıkça uzamış.

Bir ara arkadaşlardan biri diğerine demiş ki:
„Yahu biz niye böyle ayak üstünde duruyoruz ki, benim ev hemen şuracıkta, buyur bize gidelim.“

Arkadaşıda: „Tamam.“ demiş.

Arkadaşıyla beraber eve gelmişler ve hanımının bulunduğu ikramların eşliğinde sohbetlerine devam etmişler.

Bir zaman sonra misafir, evin hanımının dışarı çıkmasını fırsat bilerek arkadaşına döner ve şöyle der: „Arkadaşım ben sizin evliliğinize hayran kaldım, bak kaç yıldır evlisiniz, sen eşine hâlâ, canım, cicim, hanımcım diye hitap ediyorsun.“

Ev sahibi adam, hemen şöyle bir etrafı kolaçan eder, karısının odada olmadığını görünce, arkadaşına doğru eğilir ve kısık bir sesle: “ Pışşşşt, sakın çaktırma, ben benim hanımın adını unutalı yıllar oluyor, adı aklıma gelmediği içinde öyle hitap etmek zorunda kalıyorum!!“ der.


Hanımlar ve Beyler eşiniz size devamlı canım, cicim diye hitap ediyorsa, isminizi unutup unutmadığını bir araştırın derim.

Kıssadan hisse: Hiç bir şey göründüğü ve ya duyulduğu gibi değildir!! Gördüklerimizi, duyduklarımızı arkasını araştırmadan kesinlikle körü körüne inanmamalıyız.

Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum!! Bu kutsal ay hepimize Sağlık, Huzur ve Barış getirsin!!

Resim: Pixelio

16 Kişi ses vermiş:

Adsız dedi ki...

Bizleri gülümsettin..:) Hayırlı ramazanlar Belgincim...

sufi dedi ki...

Can cadım;
Varsın adını hatırlamasın da "canım cicim hayatım" diye hitap etsin. Öyle adını hatırlayıp da karılarını yerden yere vuracağına böylesi daha iyi.
Daha önceki yazılarına yorum bırakmadığıma bakma vakit buldukça okudum seni.İstanbuldan misafirlerim ve torunlar hep buradaydı, bilgisayara ulaşamadım onun için. sevgilerimle.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Daha önce okuduğumda da gülmüştüm :)

fatma dedi ki...

e oda güzelmiş en azından canım cicim diyor hayırlı ramazanlar

Ateş Böceği dedi ki...

he he iyi yol tuturmuş amca kendini :):)

öptüm

Çınar dedi ki...

Hep unutanlar böyle olsa keşke:))

Sana da iyi ramazanlar canım

erzurum dedi ki...

merhaba

gunisik.blogspot.com

hayırlı ramazanlar

özii dedi ki...

:))) çok beğendim .
Ama bizde unutabilirizz di mii ?

Zeugma dedi ki...

Başlığı gördüm, koşa koşa gülmeye geldim..
Teşekkür ederim çok güzeldi Belgincim..
Kıssadan hisseye de bayıldım. Bu benim her zaman inandığım şeydir.
Ben de sana hayırlı Ramazanlar diliyorum..
Sevgilerimle..

meltem dedi ki...

hahahahaaa çok hoşuma gitti..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Unutsunlar be canımcım,
en azından güzel seslenme imkanı doğuyor.
Huu kimse yokmu dedin, burdayım yeni geldim dedim. Diyene kadar sen gittin.
Mailinin yarın sabah postaya vereceğim, şimdi biriken yazılarını okumaktayım.
Öpüldünüz...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ah bu erkekler ahhh:))
Sağol Belgin'ciğim gülümsettiğin için:)

MAVİ UMUT dedi ki...

Güzeldi.:) ÇOk haklısın, isim unutulmamışsa bile bir vicdan rahatlatma hali, bir oyun hali olabilir.. Keşke hep candan ve samimi olsa bu tür hitaplar..içi dolu olsa herşeyden önce.

Özlem dedi ki...

:)) süpermiş

Adsız dedi ki...

komıktı ablacım.napalım ınanmasakta , hayat bu , suslu sozlere kanıp surduyoruz yasamı...

Belgin dedi ki...

Canlarim, hepinize cok tesekkür ediyorum, sizleri birazcik olsun gülümsetebildiysem ne mutlu bana:))

Umarim Ramazana neseli girmenize yardimci olmustur birazcik:))

Herkese hayirli Ramazanlar diliyorum.

Sevgilerimle

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)