RSS

13.04.2010

Bahaaaaar

Eeee hani nerde bu tüm milletin ağzındaki küresel ısınma, buralar daha hâlâ soğuk ve ben çok üşüyorum:(

Ellerim, ayaklarım buz tuttu, yakında Barlara, buz satmaya başlıycam, hiç olmazsa bir yan gelir olur:)

Bahaaaaar geleceksen gel artık yawwww, dondum!!!

Resim: Pixelio


13 Kişi ses vermiş:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sizin oralara geç geliyor değil mi bahar canımcım?
Dİlerim en kısa sürede gelir orlara da bahar.
Sevgilerimle...

Belgin dedi ki...

Insallah Özlemim, insallah:)) Sicaklik 8-9 dereceyi gecmiyor valla, bu yil cok üsüdüm, isinmak bilmedim:)
Gelsin artik su Bahar yaaa:))
Öptüm canim:))

guguk kuşu dedi ki...

evet bee belginim, gelsin. bu sene bana inat mı gelmiyooo, sokağa çıkmak istiyom, bebişi gezdirmek, bahçede onu kucağıma alıp kızçelerimle bahçede hanım anne gibi oturmak, bebiş kucağıma, paptya ile menekşe yanımda, kenarımda, hanımeller açsın istiyommmmmmm, senide kocamanından öptümmm, bahar yerine geçsin öpücüğüm, idare et artık, can kardeşim:D hepinizi özledim.

Belgin dedi ki...

Guguk kusum, öpücügün nasilda iyi geldi bir bilsen:)) Can kardesim, gelsin artik su Bahar di mi ama:)) Gelemedi bir türlü, nasil baharsa artik:))

Oyyy oyy yesin onu teyzesi, benim icin öp o mis kokulu bebisi, ellerini, ayaklarini isiriver benim yerime.
Ahh ahh oraya gelip, onu kendi ellerimle mincirmak vardi ama bakma artik:((
Simdilik uzaktan minciralim bakalim tatli cadiyi:))
Öptüm hepinizi:)

öykü dedi ki...

Burda da oyle aynı gunes azıcık yuzunu gosterır gıbı oluyor eger yanılıp ta azıcık acılıp sacılırsan vay halıne:)
ben koca kıs grıp olmadım
baharda oldum

sımdı ben de canım ı kucaklıyorum usumesın
bahar
bızım ıcımızde olsun:)
sevgılerımle

Belgin dedi ki...

Öyküm, icimizdeki Bahar iyi hosta, disimizda Bahar olsun istiyorum ben:)) Biktim artik bu soguktan, karanliktan yaa.. Gelsin artik bir an evvel su Bahar:)

Öptüm güzel gözlerinden, sarildim SIMSIKI:)

Tijen dedi ki...

Belgin'ciğim,
Yazının başlığını görünce içimden "efendiiiim" demek geldi. Sıcaklara bekleriz, burası yazı karşılamaya hazır.

Adsız dedi ki...

ısındımı ablacım oralar :)

Adsız dedi ki...

yanmaya az kaldı ;)

yeni blogun adresi;

http://shibumist.blogspot.com/

sevgiler...

guguk kuşu dedi ki...

Ufff beee belginim. bahar geldi geçti, yaz geldi. sen hala yoksun. olmuyor ama:(

öykü dedi ki...

Guzel yureklı tatlı ınsan
en azından bı ses ver ıyıyım de ..
ozluyor merak edıyorum.

Tijen dedi ki...

Nerdesin ayol Belginim kadınım nerdesin hakikaten?

Tijen dedi ki...

Ses vermen ne güzel Belgin'ciğim. Ben de özlemişim sesini. Çakıldaklı fasulyeler sana feda olsun gel yeter ki!

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)