RSS

5.11.2009

Altına Ìmzamı Atarım

Atamızın veciz sözlerinden "Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır." sözünün altına imzamızı atıyoruz.
Ülkemizin birlik ve beraberliğini korumak, kardeşlik duygularını pekiştirmek adına bu anlamlı günde 10 Kasım'da Atatürk'ün huzurunda Anıtkabir'de sunulmak üzere bir imza kampanyası düzenliyoruz.

Kampanyamıza katılmak ve destek olmak için yapabilecekleriniz iki adımda gerçekleşiyor. Birincisi: Açtığımız Postun altına Yorum bölümüne 1 satırı geçmeyen yorumunuzla birlikte Adınızı yazıp gönderiyorsunuz. İkinci olarak ise kampanyamızı duyurmak. İsterseniz duyuru logomuzu sitemizin linki ile birlikte kendi sitenize ekliyorsunuz. E-postalarla dostlarınıza kampanyayı dıyurabilirsiniz.
10 Kasım'a sayılı günler kaldı. Ne kadar hızlı ve çabuk bu iletiyi yayarsak o kadar çok kişiye ulaşmış oluruz.

Haydi, hep birlikte ve yüksek sesle söyleyelim:"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."

Saygılarımızla...Birmilyonkalem.com Yönetimi Adına
A. Şebnem SOYSAL & Erkan BAL

Not: Mesajlarınız çıktısı alındıktan sonra özel bir dosya halinde Genel Yayın yönetmenimiz ve yazarlarımızdan oluşan bir heyet tarafından Anıtkabir'de Ata'nın huzuruna iletilecektir.

15 Kişi ses vermiş:

öykü dedi ki...

severek katıldım tskler Belgıncım

sufi dedi ki...

BENİM DE İMZAM SENİN İMZANIN HEMEN YANIBAŞINDA baaaak GÜZEL CADIM...Seni ve Atasını seven tontini dilek.

Belgin dedi ki...

Öyküm,
Ablam, cok cok tesekkür ediyorum, ikinizide coooook seviyorum.
Öptüm ikinizide cokcaaa:)

özge dedi ki...

teşekkür ederiz,Atam keşke geri gelse

Adsız dedi ki...

BENDE KATILMAK ISTERIM ABLACIM.ÖPTUM BU ARADA.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım kanpanyaya katıldım.Teşekkürler.
Sevgiler...

Gülen Tezer dedi ki...

Ben de destekledim büyük cadım. Blog temanı çok beğendim. Seni çok seviyorum..

Adsız dedi ki...

Merhaba.Çok yoğun ve yorgun olduğumdan iletişimim çok kuvvetli değil.Bu sebeple yanıtlarım hep geç kalır.Bu gecikmeler de vereceğim yanıtını eskitmiş olur.Gündemi hep geriden takip ederim..Evet Erdi çok dağınık ben başa çıkamıyorum.Tanıdığın Nazi var mı?Şu Erdi'yi versem de bi toparlasa..Yavru cadıları öperim..SeDeF

Belgin dedi ki...

Özgecim, keske ama gelse bile kiymetini bilirmiyiz ki?

Dolunayim, hadi durma o zaman, cabucak katil sende:))

Sevgiyle kalin:)

Belgin dedi ki...

Sanslim, cok tesekkür ederim, sesimizi duyurmanin zamani geldi de geciyor bile..
Öpüyorum canim

Gülenim, emindim katilacagindan:)) Begendigine sevindim, bende seni cok cok seviyorum. Kendine iyi bak canim.
Öptüm seni canimin ici:))

Belgin dedi ki...

Sedefcim, daginik cocuklarla (insanlarla) ugrasmak cok zor biliyorum. Ama inanki büyüyünce derli toplu ve titiz oluyorlar. Ben bunu büyük kizimda yasadim. Evdeyken odasinin görünümü sanki icinde bomba patlamis gibiydi, simdi kendi evindeyse, yerlere yag dök yala. O bicim temiz, titiz yani:)) Onun icin pek merak etme, büyüyünce Erdi´de nasil olsa düzenli olacaktir. Bunlarin üzerine gittikce, birazda bizi kizdirmak icin yapiyorlar bunu:) Sakin ol, görmezden gel, belki bir ise yarar:)
Erdimi ve seni öptüm cokca:)

ŞuŞu dedi ki...

Belgin,sanki benim için yazmışsın son yorumunu:)
Gerçekten düzelirler mi? Benim umudum giderek tükenmeye başlıyor:) Gerçi benim cadı derli toplu olmayı seviyor ama Derleme toplama kısmını yapmaktan hiççç hoşlanmıyor:D

Bu arada imzamı attım,teşekkürler.

Belgin dedi ki...

Sevgili SuSu, hosgeldin:) Düzelir düzelir, sen yalniz ögretmekten bikma, onlar ögrenmemis, anlamamis gibi yapsalarda, beyinlerinin bir yerine kaydediyorlar ögrettiklerimizi, sonra zamani gelince cikarip kullaniyorlar. Bu arada cadin cok tatli, Allah bagislasin. Derleme, toplama kismina gelince, sanki biz cok mu severek yapiyoruz da, onlardan severek yapmalarini bekliyoruz. Ben bile nefret ediyorum hala derleyip, toplamaktan.. Hic dagilmasa daha iyi olucak ta, bakma iste ona bir care bulamadik daha:))
Sevgilerimle

Çınar dedi ki...

Altına imzamı atıyorum... Ayrıca,1o Kasım'da Anıtkabir'de Atam'ın huzurunda olacağım.

Sevgiler tüm tatlı cadılara

Belgin dedi ki...

Cinar ablam, Anitkabire gidince ATA´miza benim icinde tesekkür eder misin? Onu cok özledigimizi, onu cok sevidigimizi söyler misin?
Öpüyorum ablacim

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)