RSS

4.07.2009

Oldum

ANA oldum doğurdum

AŞ oldum doyurdum


SU oldum kandırdım


ÌLAÇ oldum yaralarınızı geçirdim


GÜNEŞ oldum ısıttım


RÜZGÂR oldum estim


YAĞMUR oldum bereket yağdırdım


TOPRAK oldum bire bin verdim

ÇÌÇEK oldum hayatınıza renk ve güzel koku kattım


AĞAÇ oldum Meyve verdim


DERE, NEHÌR oldum yıkadım


KAR oldum pisliklerinizin üstünü örttüm


OT oldum şifa verdim


ODUN oldum yandım


ATEŞ oldum yaktım


YÜREK oldum sevdim


AŞK oldum tutuştum


DOST oldum sardım


Ya sizler…

Üstümde hepinize yer olduğunu öğrenemediniz


Verdiklerimi paylaşmayı ögrenemediniz


Barış içinde yaşamayı öğrenemediniz


Bana saygı göstermeyi öğrenemediniz


Kısacası


Ì N S A N olmayı bir türlü öğrenemediniz!!


Yine YAKTINIZ beni!!!


Resim: Pixelio

16 Kişi ses vermiş:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Aklımın almadığı şeydir insanın doğaya ettiği zulüm. İnsan kendi evini bile isteye yakar mı yıkar mı? İnsan yuvasına bunu yapar mı? Bu zulüm akıl alacak gibi değil!

Zeugma dedi ki...

İnsana saygısı olmayanın doğaya olur mu sevgili Belgin? Her şeyi yapar.
Doğayı da yakar kendine bu iyiliklerin aynısını yapan diğer insanları da.
Tek suç iyilik görmesidir, kötülük olarak algılar hep..

guguk kuşu dedi ki...

şuursuz yaşayan bizler, farkındalıktan yoksun, bir uyku içindeyiz ve bunu yaşam sanıyoruz. ne aptalca........kendimizin farkında olmadığımızdan etrafa verdiğimiz zararı görmemiz zaten mümkün değil, uyanmalıyız, hem de hemen

Ateş Böceği dedi ki...

İnsan olmayı öğrenmek biraz zordur yaşamak evet ama hakkını vererek yaşamak bu başka bir şeydir

Ve doğa günü gelecek ettiğimiz zulmün acısını çıkaracak bizlerden işte ozamn anlayacağız kızymetini

sevgilerimle

sufi dedi ki...

Sen bize neler neler verdin daha; gören göz söyleyen dil ve ellerimizle bile hep kör edici, yürek yakıcı, kesici, biçici, kırıcı şeyler yaptık.Cadıcım Biz insanoğlu ne kadar nankörüz değil mi?Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

acısını cıkarmaya basladı bıle doga...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Belgin'im
Senin yüreğinle görmeyi, duymayı iletebilmek isterdim tüm insanlara.
O kadar azsınız, o kadar azıs ki!
Geriye doğru yazılarını okumaktayım, aradaki boşluğu doldurmaya çalışıyorum.
Sanırım tatile geliyorsun, yada çıkıyorsun diyelim.
İyi tatiller ve beklerim!!
Tüm cadılara en içten sevgiler...

Belgin dedi ki...

Kedicim, evet zarar verdigimiz kendi yuvamiz, onu sanki atalarimizdan bize miras kalmis gibi yaka, yika kullaniyoruz, ama unuttugumuz bir sey var, kizilderililerin de dedigi gibi, Dünya bize atalarimizdan miras kalmadi, biz onu cocuklarimizdan ödünc aldik, onlara ne gibi bir dünya biraktigimizi düsündükce kahroluyorum.
Sevgilerimle kedicim

Belgin dedi ki...

Zeugmacim, bize bu kadar nimetler veren, bunca güzellik veren dünyamiza bunlari neden yapariz hic anlamis degilim, gercekten biz herseye, herkese karsi saygimizi, sevgimizi yitirmisiz, en cokta kendimize olan saygimizi.

Sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Güzel kusum, hosgeldin, umarim bir güzel dinlenmissindir Tatilde:)) Uyanmamiz lazim, hemde en kisa zamanda.

Öptüm kusum:))

Belgin dedi ki...

Ates böcegim, hakkini vererek yasamak, ne yazikki cok azimizin basarabildigi bir sey. Almis basini bir "Bananecilik" gidiyor. Doga bir gün bizden alicak öcünü ama iste o zaman is isten gecmis olacak.
Sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Canim ablam, kesinlikle haklisin, bizler gercekten cok nankörüz.

Sarildim SIMSIKI, öptüm seni:))

Belgin dedi ki...

Dolunayim, son zamanlarin doga afetlerini göz önüne alirsak, kesinlikle haklisin, doga öcünü almaya coktan basladi ama biz daha hâlâ uyumaktayiz.

Sevgilerimle kardesim:))

Belgin dedi ki...

Nur ablacim, cok özlemistim seni, yeni evin hep huzurla dolsun, Allahim sana sevdiklerinle, sevenlerinle saglikli bir yasam nasip etsin.
Bu yaz tatile gelemiyorum ne yazik ki, ama Sonbaharda Istanbula gelmeye niyetim var, gelirsem mutlaka tanismak isterim, bakalim nasip ne gösterir.

Kucak dolusu sevgiler gönderdim güzel yüregine:))

Tijen dedi ki...

Ah be Belgin'ciğim,
Her yangında benim de yüreğim yanıyor. Sadece giden ağaçlara değil, ormanlardaki kuşlara, böceklere, kaplumbağalara ve diğer tüm hayvanlara, ağaçaltı bitki örtüsüne, havaya, suya... Hepsine yanıyor insan.

Belgin dedi ki...

Tijenim, sen ben yaniyoruzda, baskalari hic acimadan yakiyorlar baksana. Kendi kendimizi yaktigimizin ne zaman farkina varicaz biz, bir iki dönüm fazla tarla, bir kac yeni bina icin yok etmedigimiz sey kalmadi. Allahim bizlere akil, fikir versin.
Sevgilerimle canim

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)