RSS

26.06.2009

Bebekli Anneler !!! DIKKAT!!!

Bir dergiden edindiğim Bilgileri sizlerle paylaşmak istedim.

Bal bebeklere neden zararlıdır?

Annelerimiz, ninelerimiz bilmiyordu, onlar sağlıklı diye, balı sütümüze, çayımıza koyuyorlardı.
Ya da emziren kadınların göğüs uçları yara olduğunda, çabuk iyileşsin diye, bal sürerlerdi. Bir başka alışkanlığımız ise, çocuk memeyi, emziği daha kolay alsın diye, emziğe, memeye bal sürmemiz mesela.

Bal 1 yaşın altındaki bebekler için çok tehlikeli!! Bir yaşını bitirmemiş bebeklere lütfen, lütfen bal vermeyelim.

Balın bebekler için tehlikeli olması, içinde az miktarda olsa Clostridyum Botulinum bakterisi içermesinden geliyor. Bu Bakteri, gelişmis bağırsakları olan büyük çocuklar ve yetişkinler için tehlikeli değildir, çünkü onların bağırsağı bu Bakterileri öldürerek zararsız hale getirmektedir.

Bir yaşını bitirmemiş bebeklerin, bağırsakları daha tam gelişmemiş olduğundan, bu bakterileri öldüremediği için, bakteriler bağırsakta çoğalıp, önce bağırsakları, sonrada diğer organları felç edebiliyor. Bu durumda, çoğu zaman Bebeklerin ölümüne yol açıyor!!

Bu bakterinin diğer bilinen adıysa: Estetikte kullanılan, kırışıklıklardan kurtulmak için enjekte edilerek kullanılan ve son zamanlarda çok popüler olan „BOTOX“ dur!!

Anneler, lütfen çok dikkatli olalım!!

Çocuklarımıza iyilik edelim derken, onların hayatını tehlikeye atmayalım!!


Bu yazıyı okuyan ve bu konuda bilgisi olan Doktor arkadaşlarımız varsa, lütfen bizi daha iyi, daha detaylı bilgilendirmelerini kendilerinden rica etmek istiyorum. Çocuklarımızın sağlığından önemli bir şey yoktur!!

Detaylı Bilgileri şu adresten alabilirsiniz:

http://assale.net/ari-urunleri/bal-bebekler-icin-zararli-mi


Resim: Pixelio

18 Kişi ses vermiş:

Japon Balığı dedi ki...

Bunu hiç duymamıştım , bilgilendirme için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

öğrettıgın ıyı oldu ablacım.sagol bılgı ıcın.

aslan dedi ki...

Merhaba Sünter,

Konuyu bilmiyordum.Ballı süt bebelere verilir
bilirdim.Paylaşım için sağol.

Ali Aslan

aslan dedi ki...

Merhaba Sünter,

Konuyu bilmiyordum.Ballı süt bebelere verilir
bilirdim.Paylaşım için sağol.

Ali Aslan

beenmaya dedi ki...

VALLA BENDE İLK DEFA DUYDUM. ÇOK ÖNEMLİ BİR BİLGİ BU ASLINDA. SAĞOLASIN CANIM BENİM...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bu konuyu böyle bilmiyordum.
Bilgi için teşekkürler...

Belgin dedi ki...

Sevgili Japon Baligi,

Dolunayim, ben tesekkür ederim:)

Sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Sevgili Ali Aslan Bey, hosgeldiniz, bebeklerin sütüne bal koymak, ne yazik ki cok yaygin bir yanilgi.

Sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Mayam, bence de bu bilgi cok önemli, üc gündür kafami kurcaliyordu, bu gün yazabildim:))

Seni cok seviyorum tatli arim:))

Belgin dedi ki...

Sanslim, bu bilgileri ne kadar cok insana duyurursak, o kadar iyi olur diye düsünüyorum:))

Sevgilerimle canim

meltem dedi ki...

KESİNLİKLE DOĞRU..
ÇOCUĞUM OLDUKTAN SONRA BAZI BİLİR KİŞİLERİN ISRARINDAN BUNALIP (ANLADIN SEN ONU:)) DOKTORA SORMUŞTUK BİZDE NEDEN BU KADAR KESİN YASAK VE TEHLİKELİ VARDIR Bİ SEBEBİ DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜK AYNEN DE BÖYLE CİDDİ Bİ SEBEBİ VAR
NE İYİ ETTİN DE PAYLAŞTIN CANM

Unknown dedi ki...

çok doğru bilgiler,duyarlılığın ve paylaşımın için sağol,sevgiler

ÇİLLİ BEGONYA dedi ki...

MERABA:)BEN ÇİLLİ KIZ

Belgin dedi ki...

Meltemcim, bilirim ben O bilirkisileri:))Bildiklerimizi paylasmakta yarar var diye düsünüyorum:))

Sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Sevgili Dün Bugün, hosgeldin canim:))

Sevgilerimle

Belgin dedi ki...

Sevgili Cilli Begonya, hosgeldin, birde cilli bir cadimiz oldu desene:))

Primarima dedi ki...

Bilmeyen çok insan var bunu ben biliyordum ve cok dıkkat ettım kesınlıkle yedırmedım hatta kayınvalıden ısrar edıyordu ver dıye ne buyuk cahıllık allahım!

Belgin dedi ki...

Ebrucum, cok haklisin, gercekten bilmeyen cok insan var. Kac bebegin bu yüzden zarar gördügünü düsünmsi bile korkutucu.

Sevgilerimle

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)