RSS

15.05.2009

Dostlar:)

Bu gün Allaha şükür daha iyiyim! Dostlarım sağ olsunlar, canlarım gelip, teselli edip yalnız olmadığımı bana hissettirdiğiniz için sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır.

Bir kaç gündür okuduğum sayfalarda, yorumlarda birbirimize „seni seviyorum“ demelerimize bozulanlar varmış. Bu arkadaşlar diyorlar ki, „Bloglarda herkes birbirini seviyor, sevgi pötürcüğü oluyor, bunlar gerçek olamaz!“. Bu sevgi neden gerçek olmasın ki, benim yüreğim sevgi doluysa, taşıyorsa ve ben bu sevgimi birilerine hediye verebiliyorsam, onun gününü birazcık aydınlatıp, yüreğini hafifletiyorsam, ne kötülük var bunda.

Ben sevmediğim insana, seni seviyorum diyemem ki! Ben gerçekten hepinizi çok seviyorum. Sizler sayesinde o kadar cok şey öğrendim ki, o kadar cok renk kattınız ki dünyama, ben sizleri, yüreğinizden buralara akanlar, taşanlar için seviyorum. Ve biliyorum benim sevdiklerimin içinde kötü düşünen, kötü yürekli birileri yok.
Kim demiş, tanımadan sevgi olmaz diye, kim demiş bu söylenenler yalan diye, kim demis bu sevgi gerçek değil diye, böyle düşünenler sadece kendileri için konuşsunlar. Hem bir insan „SEVGÌ“ sözcüğünden neden bu kadar rahatsız olur, onu da anlamış değilim.

Ìşte ben bu sevginin gerçek olduğunu dün dibe vurduğumda anladım. Dün kötüydüm, hem de çok. Dostlarım, canlarım vücuden ne kadar uzakta olsalarda, mailleri ve yürekleriyle işte buradaydılar, yanıbaşımdaydılar. Elleri ellerimde, başım onların omuzlarındaydı. Sımsıkı sarılmışlardı bana, sıcacık sarmalamışlardı beni.

Ben sevdiklerimden ve sevenlerimden çoook memnunum ve hepinizi çok seviyorum:)
Ìyi ki varsınız ve ben iyi ki sizlerle tanışma fırsatı bulmuşum. Bana insanlara güvenmekte, onları sevmekte haklı olduğumu, dünyada daha hâlâ karşılık beklemeden sevgi ve destek verebilen insanlar olduğunu gösterdiğiniz için, sizleri şimdi, eğer mümkünse, daha çok seviyorum canlarım:)
Bu güzellerde benden size HEDIYE:)

14 Kişi ses vermiş:

beenmaya dedi ki...

böyle düşünenlere, çekimser bakanlara kızamıyorum ne de olsa "sevgi" kelimesinin içi o kadar çok boşaltıldı ki ve o kadar gerçek anlamı dıında sadece kullanılmak adına söylenildi ki...

ama yine de önyargılı bakmamak gerek yaşamadan, bilmeden, içinde olmadan yargılamamak gerek. burası sana l dünya burada sevgi olmaz, olamaz diye kestirip atmamak gerek. gerçek hayatta yüzyüze baktığınız insanlardan sevgi adına neler duydunuz, gördünüz, yaşadınız, nasıl hayal kırıklığına uğradınız, şaşırdınız bunları da hesaba katmak gerek öyle değil mi...

sevginin gerçek hayatı, sanalı olmaz. o özel bir bağdır sadece yürek diline, yürek gözüne bakar ki o bağ kurulabildiyse eğer hiç yüzünü görmediğin birini bile karşılıksız sevebilirsin bunu da unutmamak gerek...

canımın içi iyi olmana çok sevindim ve hep iyi ol sen emi :)))

Tijen dedi ki...

Sevgi böcüğüm (!?!?),
Bak ben bilmiyordum bu hallerini. Geçmesine sevindim. Geçsin de zaten. Bazen bana da oluyor. Zaten hep derim, benim ruh halim Dow Jones endeksi gibidir, bir iner bir çıkar. Hayat işte...

Adsız dedi ki...

canım ıyı olmana sevındım.yuzunden gulumsemen eksık olmasın.hep yanımızda ol.ayrıca mayanın 3.paragrafı uzerıne, fazla soze hacet yok dıyorum, öpuyorum.

Primarima dedi ki...

Belginciğim iyi olmana sevindim.Bak bu gibi şeyleri bende yaşıyorum banada çok şaşırıyorlar nasıl yaa insan tanımadıgı birini nasıl sever nasıl ısınır dıye...ama oluyor işte başka bir dünya bu blog dünyası içinde olmayana anlamsız gelebiliyor.

Ateş Böceği dedi ki...

Tanımadan da sever insan .Kelimelerinden yansır insanın ruhu içi dışı.Ve bazen hiçol madık zamanlarda gününe gecene ışık olur aydınlatır o kelimeler.Bunun neresi kötü ki bende anlamıyorum .İyi olman çok sevindim .Hep böyle mutlu ol huzurlu ol
Sevgilerimle ..

sufi dedi ki...

Cismimizin gözleriyle görüp sevdiğimiz mi, yoksa cangözlerimizle görüp sevdiklerimiz mi?
Bu beden gözleriyle görünenlere bir takım yakıştırmalar, önyargılarla ve zaman içinde haset ve fesatla bakmak mümkünken, can gözümüzün bizim değil de hakkın görüşü olduğunu ve onun asla yanılmadığını kabul edenlerdenim.Eğer sanal gibi görünen şu alemde bir kişi birini seviyorum diyorsa inan ki hiç bir artniyeti, beklentisi, önyargısı olmadan diyordur.Çiçeği dalından koparamayıp da "sana o çiçeğin kokusunu armağan ediyorum"diyebilen insanların duyarlılığındaki bir dünya burası.Seni seviyorum can kardeşim çiçeklerinin taaa buralara gelen kokuları için de teşekkür ederim.Sevgilerimle.

K®HAN dedi ki...

işin ilginç tarafı,
sevgi sözcüğünden rahatsız olanlar,
poyannacılığı küçümseyen
bardağın boş tarafına bakmayı maharet sayanlar
sevilmekten pek şikayetçi olmazlar.
ama sevmeye gelince
işte onu yapamazlar.

oysa
"iman etmedikçe cennete giremezsiniz.
ve birbirinizi sevmedikçe de tam iman etmiş olmazsınız.
yaptıkça birbirinizi seveceğiniz birşey söyleyeyim mi?
birbirinize selam veriniz."
dememiş mi sevgililer sevgilisi s.a.v. ?
....
bilseler böyle yaparlar mı?
tabii ki de yapmazlar.

özii dedi ki...

Kimin ne dediğinin bence hiç önemi yok. Bunu iki kişi hisseder ve olduğu gibi yansıtır . Ve yine senin de dediğin gibi sevmeden , niye boşu boşuna seviyorum densin ki? İşte saçma olan bu.

Bende seviyorum kardeşim , kim ne derse desin ...

Derin Sularda dedi ki...

Belgin'cim biraz geç oldu gördüm ama her neyse seni bu denli üzen geçip gitmiştir dilerim. Ayrıca buradaki samimiyeti anlamayan insanların yorumlarına bakıp hiç üzülme bence de. Seni bu kadar üzdüğüne değmez bunlar..
Çok öpüyorum.. sevgiler (kim ne derse desin ;)

Belgin dedi ki...

Canlarim, kim ne derse desin, ben hepinizi yürekten seviyorum:)

Hadi kosun, böcegimin benim icin dösedigi evde masayi da hazirladim, bekliyorum:)
Gec kalirsaniz Ahmet her seyi silip süpürücek, kimseye bir sey birakmiycak, haberiniz olsun:))

Hadi bekliyorum hepinizi:)) Bu gün diyet miyet yok:))

Gülen Tezer dedi ki...

Belgin'im; keşke her şey bu kadar içten olsaydı; hiç tanımadan birini sevmek hem daha bir cesaret hem de yürek işi.Öpüyorum seni en büyüğünden.Çok geçmiş olsun.Uzun yazamıyorum, nedeni nalum :D

Belgin dedi ki...

Gülenim, kim ne derse desin, biz birbirimizi bulduk ya, gerisini bosver:)
Gülenim, hadi al Erdiyi, Sedefi ve Babayi sende
katil partimize:)) Ahmet bir sey biraktiysa tabii, yok her sey bittiyse günah benden gitti, sen gec kaldin ne yapayim:P
Öptüm Gülenim hepinizi güzel yanaklarinizdan:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Biz yazılarımızla birbirimizin yüreğine dokunmayı başardık Belgin'ciğim.
Budur belki de birbirimizi sevme nedenlerimizden biri.
Varsın bozulan bozulsun.
Çok da umrumda olmaz benim:))
İyi ki varsın ve ben tanımasam da seviyorum seni.
Sevgilerimle...

Belgin dedi ki...

Özlemcim, taniyoruz ya birbirimizi, görsel gözle görmesekte, taniyoruz biz birbirimizi:)) Bizim burada birbirimizle paylastiklarimizi, birbirimize anlattiklarimizi, yeri geliyorda en yakinlarimizla bile paylasamiyoruz, onlara bile anlatamiyoruz derdimizi, öyle degilmi canim?
Canim, ben de seni seviyorum. Öptüm gül yanaklarindan:))

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)