RSS

16.04.2009

Acil durum!!!



Arkadaşlar, Nehir bebeğin acilen yardıma ihtiyacı var. Lütfen Nehiri yalnız bırakmıyalım, ona ve ailesine destek olalım!!!

7 Kişi ses vermiş:

Tijen dedi ki...

İyi olsun Nehir bebek. Onun için yapabileceğimiz bir şey var mı Belgin'ciğim? (Kitap işine ne sevindim. Dilerim seversin Mutfaklardan Taşan Öyküler'i!)

parka dedi ki...

Belgincim Nehirden haberim var.
Gereken yapılmıştır için rahat olsun.
Sevgilerimle

Ahmet

beenmaya dedi ki...

anladığım kadarıyla kulaktan kulağa oynamamız gerekiyor Nehir'in sağlığına kavuşması için oynayalım o halde...

sufi dedi ki...

Erenler o yalvaran bakışlı Nehir bebeğe ve tüm bebeklere yardımcı olsun dilerim.

Adsız dedi ki...

üzüldüm belgincim.Allah yardımcısı olsun :(

Gülen Tezer dedi ki...

Belgin'im canım; seni çok özledim :) ve seviyorum.Akşamdan beri bu haberi rastgele blog yorumlarına bıraktım.Göreceğiz bakalım.
Testlerim yapıldı bugün.

Belgin dedi ki...

Canlarim, destekleriniz, yardimlariniz ve dualariniz icin cok cok tesekkürler. Sizlerde duyurursaniz cok sevinirim:))

Sizleri cooook, coook seviyorum:))

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)