RSS

6.02.2009

Duyuru

Bazi okudugum Bloglara Belgin adinda alakali, alakasiz Yorumlar yapiliyor. Bu Belgin imzali yorumlarin benimle yakindan, uzaktan bir ilgisi yoktur. Benim yazdigim yorumlarda Ismim ve Resmim görünmektedir ve üzerine Tiklayinca benim sayfama ve ya Profilime ulasilmaktadir, eger bu mümkün degilse o Belgin ben degilimdir.
Incegülün sayfasinda yasanan tatsizliklarin benim basimada gelmesini istemiyorum. Bütün herkese duyurulur!!

1 Kişi ses vermiş:

tutsak dedi ki...

Sevgili Belgin
Kendinize bakışınız ilk sorunun cevabında gizli kendinizi :Çalışkan. sosyal, güzel ve zaman zaman mucizeler yaratan, fedakar bir kişi olarak görüyorsunuz
ikinci sorunun cevabı ise eşiniz,sevgiliniz yada karşı cinsten beklentlerinizi gösteriyor;
siz sadık, sevimli ,toplumsal baskılar karşısında özgürce davranabilen arkadaş çevresi iyi olan ancak seçici, kendisini o sosyal grupların üstünde gören bir eş istiyorsunuz
evlilik konusundaki düşüncelerinizi ise aşılması gereken engelleri birlikte göğüsleyeceğiniz birisi ile birlikte sizi dışarıdaki tehlikeler sorunlardan saklayıp koruyacak bir kurum olduğunu ancak daha ilerisi için bir takım şüpheleriniz olduğunu gösteriyor
Ayna ile ilgili yazdıklarınız sizin cinselliğe bakış açınızı gösterir bunun yorumunu kendinize bırakıyorum verdiğiniz cevaplar sizin bu konudaki duygularınızı anlatır.ayrıca yorum isterseniz bunu da daha sonra yazabilirim.
ölüm konusundaki düşünceleriniz ise ölümün bir son olmadığı ama aynı zaman da kaçınılmaz lığının farkında olduğunuzu.ama bunun aaynı zaman da esaretten kurtuluş olduğunu düşünüyorsunuz. Bütün çekiciliğne rağmen ufakta olsa korkularınız var bilinmezliğinden dolayı
SEVGİLER
not:analiz hakkındaki yorumunuzu yazının yorumuna bekliyorun

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)