RSS

18.01.2009

Dogum günüm

18. Ocak 1967, soğuk bir Kış günü, annem o sabah işe gitmek için erkenden kalkmış, sepetini hazırlamış, ama geceden beline giren ağrılar daha da şiddetlenince işe gitmekten vazgeçmiş. Bu soğuk günde Tarlanın ortasında doğum edip te herkese rezil olmaktan korkmuş ve ben böylelikle evimizde dünyaya gelmişim.

Anneciğim beni dünyaya getirdiğin ve benim için katlandığın bütün sıkıntılar için sana sonsuza dek minnettarım. Ondört yıl olacak nerdeyse senden ayrılalı, ama benim seni düşünmediğim ve özlemediğim tek bir günüm bile yok.

Tek tesellim, bir gün inşallah seninle, derdin, üzüntünün, kavganın ve şiddetin olmadığı güzel ve huzur dolu bir yerde buluşup, sana sıkı sıkı sarılmak ve o güzel kokunu yeniden koklayabilmek.

Bugün benim Doğum günüm, ama asıl kutlanması gereken, tanıdığım en fedakâr Annelerden biri olan sensin, benim canım Annem.

Allah´a Emanet ol Anneciğim.

0 Kişi ses vermiş:

Yorum Gönder

Kaynayan Kazana sizde bir şeyler atın:)